Viber +381 61 6612372 I Stvaramo tradiciju putovanja i za naslednike!

Vojvode Mišića 31/3 Paraćin

HIT ! Litus Oliva POTPUNO RENOVIRAN! 3*

Hotel Lotus Oliva

HIT! Litus Oliva 3* Pefkohori leto 2023
*** POTPUNO RENOVIRAN! ***

=== SPECIJAL CENE ZA BUS PREVOZ! ODRASLI 50€, DECA DO 12 GOD. 40€ ===

Hotel Litus Oliva koji je potpuno renoviran se nalazi u centru Pefkohorija, na 300 metara od plaže Pefkohori. Ovaj hotel nudi dobro održavane sobe, veliki bazen sa barom pored bazena, kafić i restoran koji služi obroke na bazi švedskog stola. Gostima objekta su na raspolaganju recepcija koja radi non-stop, posluga u sobi i menjačnica.
Hotel poseduje klimatizovane sobe sa radnim stolom, sefom, flat-screen TV-om, mini barom, balkonom i sopstvenim kupatilom sa tušem. Svaka soba u objektu Litus Oliva je opremljena posteljinom i peškirima.

Slike služe da daju opšti utisak o hotelu ili apartmanu. Sadržaj hotela ili apartmana kao i različiti tipova soba mogu se razlikovati.

*U CENE JE URAČUNAT HOTELSKI POPUST!
Cene su izražene u EUR po OSOBI
=== SPECIJAL CENE ZA BUS PREVOZ! ODRASLI 50€, DECA DO 12 GOD. 40€ ===

Max kapacitet: Double room (2 odraslih), Triple room (2 odr + 1 dete do 11,99 ili 3 odraslih), Family room (2 odr + 2 dece do 11,99 ili 3 odr + 1 dete do 11,99)
Sopstveni prevoz

TERMIN/USLUGA 21.06.
01.07.
26.06.
06.07.
01.07.
11.07.
06.07.
16.07.
11.07.
21.07.
16.07.
26.07.
21.07.
31.07.
26.07.
05.08.
31.07.
10.08.
05.08.
15.08.
10.08.
20.08.
15.08.
25.08.
20.08.
30.08.
25.08.
04.09.
30.08.
09.09.
04.09.
14.09.
BROJ NOĆENJA 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10
DOUBLE ROOM – HB
ODRASLA OSOBA 349 389 409 409 409 429 429 429 429 429 429 419 419 399 379 369
TRIPLE ROOM – HB
ODRASLA OSOBA 359 399 429 429 429 449 449 449 449 449 449 429 429 409 389 379
TRECA ODRASLA OSOBA 219 229 229 229 229 239 239 239 239 239 239 229 229 229 229 229
PRVO DETE (2-12) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
FAMILY ROOM BUNK BEDS – HB
ODRASLA OSOBA 449 469 499 499 499 519 519 519 519 519 519 499 499 459 439 429
TRECA ODRASLA OSOBA 239 239 239 249 249 249 249 249 249 249 249 249 249 229 229 229
PRVO DETE (2-12) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
DRUGO DETE (2-6) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
DRUGO DETE (6-12) 129 129 129 129 129 129 129 129 129 129 129 129 129 119 119 119

PROGRAM PUTOVANJA:

1.dan: Ulazak u sobe posle 15h
2.dan do poslednjeg dana: Slobodno vreme za odmor i individualne aktivnosti. Usluga prema cenovniku.
Poslednji dan boravka: Napuštanje soba do 09h.

Kraj programa.

CENA ARANŽMANA OBUHVATA:

smeštaj u odabranom hotelu na bazi odabrane usluge navedene u ugovoru

CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

putno osiguranje
individualne troškove putnika
prevoz do odredišta
Boravišna taksa u Grčkoj

Od 01.01.2018. godine vrši se obavezna naplata boravišne takse, koja se naplaćuje po SMEŠTAJNOJ JEDINICI.

Privatan smeštaj i hoteli 1* i 2* – 0,5 € dnevno; Hoteli 3* – 1,5 € dnevno; Hoteli 4* – 3 € dnevno; Hoteli 5* – 4 € dnevno

Plaćanje se vrši na recepciji hotela ili apartmana.

NAPOMENE:

Putnici se sami prijavljuju na recepciji i smeštaju u sobu uz vaučer dobijen od agencije.
O raspodeli soba odlučuje hotelijer na recepciji po dolasku i prijavi gosta na recepciji.
Late arrival (kasni dolazak) je moguć samo uz prethodnu najavu agenciji. Hoteli čuvaju sobe do 18h po lokalnom vremenu nakon čega imaju pravo da izdaju sobu, ukoliko drugačije nije najavljeno.
Dress code ( pravila oblačenja ) je obavezan za vreme obroka u svim hotelima od 3* do 5*
Opisi smeštajnih kapaciteta, kao i fotografije su informativnog karaktera. Za eventualno odstupanje i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata agencija organizator putovanja ne snosi odgovornost jer to zavisi isključivo od smeštajnih objekata.
Svi putnici, državljani Republike Srbije, koji poseduju biometrijske pasoše mogu putovati u Grčku bez viza u skladu sa odlukom Saveta Ministara EU.
Svi uslovi objavljeni u Programu odnose se isključivo na državljane Srbije i sa putnom ispravom Republike Srbije. Organizator ne snosi odgovornost i nije dužan upoznati Putnike državljane drugih država na uslove (vizne, carinske, zdravstvene i druge) koji važe za Republiku Srbiju, odredišnu ili tranzitnu zemlju, već je obaveza stranog državljanina da se informiše kod nadležnog organa i konzulata i da Putnik sam potrebne uslove i isprave obezbedi blagovremeno i uredno. Putnik za putovanje u inostranstvo mora imati važeću putnu ispravu, sa rokom važenja još najmanje 3 meseca od dana završetka putovanja.
Službenik agencije Organizatora, niti Posrednika, nije ovlašćen da utvrđuje validnost putnih i drugih isprava i dokumenata.

Opšti uslovi putovanja agencije TRAVELLAND DOO od 01.10.2022. su sastavni deo ovog programa.

U cenu putovanja nije uključeno putno osiguranje. Organizator savetuje zaključenje osiguranja koje nije zakonom obavezno i to osiguranje putne odgovornosti, osiguranje od otkaza putovanja, zdravstveno osiguranje i osiguranje protiv nezgoda. Ukoliko Organizator i Posrednik nude putna osiguranja, radi se samo o posredovanju. Ugovor o osiguranju se zaključuje, samo između Putnika i osiguravajuće kompanije, kome se eventualni zahtevi direktno upućuju. Treba da pročitate uslove osiguranja i obaveze iz ugovora o osiguranju. Premije osiguranja nisu sastavni deo cene putovanja i dospevaju odmah pri zaključivanju ugovora o osiguranju. Potpisivanjem Ugovora, Putnik potvrđuje da mu je informisan i upućen na obezbeđenje, paketa putnog osiguranja. Paket putnog osiguranja ne pokriva obavezno zdravstveno osiguranje, te se Putniku preporučuje da isto sam obezbedi, jer to može biti razlog da pogranične vlasti ne dozvole dalje putovanje ili da Putnik mora sam platiti značajne troškove eventualnog lečenja.
U skladu sa odredbama Zakonu o turizmu, član 71 Organizator ima: – obezbeđen depozit u visini minimum 2.000 eura u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na računu br. 170-0030018891000-84, kod Unicredit banke, – garanciju putovanja, za licencu organizatora putovanja kategorije A, u visini od 250.000,00 eura broj 470000054027 zaključenu dana 29.09.2022. godine sa društvom za osiguranje “Triglav Osiguranje” a.d.o Beograd, 11070 Beograd, Milutina Milankovića 7a, MB: 07082428; PIB: 100000555, centrala +3811133-05-100; fah +3811133-05-138; e-mail: office@triglav.rs, koja je vazeca je od 01.10.2022. godine do 01.10.2023. godine.

Travelland d.o.o., Licenca OTP 123/2021 A40 Program putovanja broj 1 od 01.10.2022.
Opšte uslove putovanja možete preuzeti na linku OUP 01102022-1 tr
VAŽNE NAPOMENE COVID-19 PROCEDURE GRČKA
EOS TRAVEL & WEB – OVLAŠĆENI SUBAGENT !

U skladu sa trenutnom situacijom u vezi sa pandemijom virusa CORONA sve zemlje su usvojile protokole i pravila ponašanja u skladu sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Putnici se pozivaju na ličnu odgovornost uz molbu da se sve mere i pravila ponašanja poštuju u potpunosti kako bi se sačuvalo lično zdravlje, kao i zdravlje svih ostalih ljudi iz okruženja.

Obavezno je nošenje zaštitnih maski na destinaciji na mestima gde je to istaknuto. Na pasoškoj kontroli putnici su obavezni da skinu masku radi potvrde identiteta.

Mere fizičke i socijalne distance će biti primenjene na svim destinacijama u svim segmentima tako da osobe koje ne pripadaju istoj grupi putnika (porodice, osobe koje putuju zajedno) zadrže rastojanje od najmanje 2m. Sredstva dezinfekcije će biti dostupna na svim javnim punktovima objekata (aerodromi, hoteli i sl.).
Biće primenjeno često provetravanje zatvorenih prostorija, kao i upotreba klima uređaja sa redovnim uplivom svežeg vazduha.

Provetravanje vozila kao i dezinfekcija svih kontaktnih površina će se obavljati između korišćenja.
Na bazenima i plažama obavezna je dezinfekcija ležaljki i suncobrana posle svake upotrebe. Predviđeno je rastojanje između suncobrana od 4m i rastojanje između ležaljki od 2m. Hlorisanje bazena i drugih vodenih površina će biti u skladu sa dozama propisanim od strane Svetske zdravstvene organizacije. Preporučuje se nošenje sopstvenih peškira za plažu.

U hotelskim objektima primenjivaće se sve mere i protokoli kako bi se klijentima omogućio bezbedan boravak. Obavezno je nošenje zaštitnih maski kompletnog osoblja. Svo osoblje je prošlo specijalnu obuku u cilju što manjeg kontakta sa gostima. Prijava u hotel biće sprovedena uz minimalni kontakt. U slučaju da se primete simptomi bolesti, biće primenjeni svi protokoli predviđeni za te situacije. Obavezna je dezinfekcija ključeva i kartica. U nekim objektima biće moguće beskontaktno elektronsko prijavljivanje i odjava na recepciji. U restoranima i barovima je obavezno rastojanje između stolova od 2m. U objektima gde je predviđena ishrana po principu samoposluživanja biće postavljene zaštitne barijere, a osoblje će servirati hranu, te niko drugi sem osoblja hotela neće biti u kontaktu sa hranom. Neki objekti će preći na izmenjeni režim posluživanja hrane. Obavezna je dezinfekcija smeštajnih jedinica pre dodeljivanja novim gostima. Mini klubovi za decu će raditi sa ogrančenim kapacitetima ili neće raditi uopšte. Održavanje higijene smeštajnih jedinica će biti rađeno po zahtevu gosta kako bi se smanjili kontakti sa osobljem.

Svi objekti zadržavaju pravo izmene servisa ili ukidanje pojedinih servisa koje pružaju, u cilju sprovođenja mera bezbednosti preporučenih od strane Svetske zdravstvene organizacije. Svi opisi objekata iz ponude Travellanda su pravljeni u trenutku objavljivanja programa putovanja za leto 2022 i informativnog su karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se mere sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.

VAŽNE NAPOMENE:

Svaka promena ili dopuna prvobitne rezervacije (ime, prezime, datum rođenja, promena tipa smeštaja…), a nakon isteka odeređenog hotelskog popusta za rane rezervacije, smatra se otkazom rezervacije od strane putnika i može biti odbijena od strane hotela. U tom slučaju primenjivaće se troškovi otkaza prema Opštim uslovima putovanja

Putnici, državljani Srbije, koji poseduju biometrijske (crvene) pasoše, u Tursku mogu putovati bez viza, ali pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja. Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše koji se izdaju sa kraćim periodom važenja.

Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju ODMAH se obratiti predstavniku aviokompanije (šalter Lost&Found), kako bi se dobila odgovarajuću potvrda (Damage, odnosno Property Irregularity Report).
Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja. Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta i poseta – čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. U slučaju primedbi i žalbi ODMAH se obratiti lokalnoj agenciji, organizatoru fakultativnih izleta i poseta.

Mole se putnici da prilikom rezervacije dostave tačna imena i prezimena onako kako je napisano u pasošu.
Opisi plaža su generalni – ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (može biti peščano, stenovito, šljunkovito i sl).
Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj, internet…)
Iako pojedini hoteli imaju svoje plaže, postoji mogućnost da se suncobrani i ležaljke doplaćuju
Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman, obavezno je navesti datum rođenja deteta koje se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
Raspodelu soba vrši isključivo recepcija hotela. Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i realizaciju istih. Garantuje se samo usluga i vrsta sobe koja je naplaćena.
Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu meni-a, što se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat.
Postoji mogucnost razlikovanja smeštajnih jedinica u izgledu u okviru istog smeštajnog objekta
ALL INCLUSIVE – SVE UKLJUČENO: hoteli zadržavaju pravo promene ALL Inclusive koncepta tokom sezone
POMOĆNI KREVET: U najvećem broju objekata je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje/sofe na rasklapanje, što može značajno uticati na prostor i komfor u Vašoj sobi.
KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela.
Jačina signala Wi-Fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekta odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije.
Putnik potvrđuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja, koji se uslovi moraju poštovati, a kako se radi o opšte poznatim okolnostima koje se, u ovoj specifičnoj opšte prisutnoj situaciju menjaju iz dana u dan, ove promene (popunjavanje određenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija itd.) ne predstavljaju opravdan razlog za eventualni otkaz putovanja, i osnov isključenja primene Opštih uslova organizatora putovanja.

U cenu putovanja nije uključeno putno osiguranje. Organizator savetuje zaključenje osiguranja koje nije zakonom obavezno i to osiguranje putne odgovornosti, osiguranje od otkaza putovanja, zdravstveno osiguranje sa Covid dodatkom i osiguranje protiv nezgoda. Ukoliko Organizator i Posrednik nude putna osiguranja, radi se samo o posredovanju. Ugovor o osiguranju se zaključuje, samo između Putnika i osiguravajuće kompanije, kome se eventualni zahtevi direktno upućuju. Potrebno je da pročitate uslove osiguranja i obaveze iz ugovora o osiguranju. Premije osiguranja nisu sastavni deo cene putovanja i dospevaju odmah pri zaključivanju ugovora o osiguranju. Potpisivanjem Ugovora, Putnik potvrđuje da je informisan i upućen na obezbeđenje, paketa putnog osiguranja. Paket putnog osiguranja ne pokriva obavezno zdravstveno osiguranje, te se Putniku preporučuje da isto sam obezbedi, jer to može biti razlog da pogranične vlasti ne dozvole dalje putovanje ili da Putnik mora sam platiti značajne troškove eventualnog lečenja.

VAŽNO: Ovaj program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane epidemijom ili pandemijom Covid -19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta, načina usluživanja obroka, odsustva pojedinih sadržaja u hotelu, važećih pravila za pojedine vrste prevoza, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu. U slučaju napred navedenog, organizator putovanja zadržava pravo promene smeštajnog kapaciteta na licu mesta, u okviru uslova predviđenih Zakonom.

Imajući u vidu specifičnost novonastale situacije usled pandemije Covid-19, obaveza je putnika da se precizno upozna sa zdravstvenim i svim drugim propisanim uslovima, koji su važeći u periodu realizacije putovanja, kako u RS tako i u tranzitnim i odredišnim destinacijama, te da te uslove striktno poštuje, kao i da sledi propisana pravila ponašanja i uputstva nadležnih u svim segmentima putovanja. Organizator putovanja nema bilo kakvih ingerencija niti mogućnosti da predviđena pravila i uslove menja, niti da svoje putnike amnestira od eventualnih posledica kršenja obvezujućih normi. Obaveza je putnika da poseduju u toku putovanja masku i rukavice. Putnik potvrđuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja, koji se uslovi moraju poštovati, a kako se radi o opšte poznatim okolnostima koje se, u ovoj specifičnoj opšteprisutnoj situaciju menjaju iz dana u dan, ove promene (popunjavanje određenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija itd.) ne predstavljaju opravdan razlog za eventualni otkaz putovanja, i osnov isključenja primene Opštih uslova organizatora putovanja.

Način plaćanja:

– Zamenska putovanja se „plaćaju” potvrdama o zamenskim putovanjima

– Ukoliko putnik otkaže zamensko putovanje u periodu obračuna penala,penali se obračunavaju prema OUP kao i za svako drugo putovanje,a razlika u novcu (ukoliko je ima) se iskazuje kroz umanjenu potvrdu o zamenskim putovanjima, sa kojom se stiče pravo za isplatu povraćaja počev od 01.01.2023 god.

Cene u tabelama su izražene u evrima i plaćaju se isključivo u dinarskoj protivvrednosti na dan uplate po sredjem kursu NBS.

Prilikom rezervacije uplaćuje se 40% deviznog dela aranžmana (odnosi se na aranžmane za Grčku, Tursku, Crnu Goru, Bugarsku leto i zima…). Ostatak deviznog dela aranžmana se uplaćuje najkasnije 20 dana pre početka korišćenja usluga. Troškovi prevoza i međunarodno zdravstveno osiguranje se u celosti uplaćuju 20 dana pre početka korišćenja aranžmana.

Za Egipat važe sledeći uslovi:

Gotovinski – prilikom rezervacije, uplata avansa od 40% od ukupne cene aranžmana, ostatak najkasnije 20 dana pre polaska na putovanje.
Uplatom preko računa – prilikom rezervacije, uplata avansa od najmanje 40% od ukupne cene aranžmana, odnosno minimum 250 EUR po osobi (ukoliko je 40% ukupne cene aranžmana manji iznos od navedene sume od 250EUR po osobi); ostatak najkasnije 20 dana pre polaska na putovanje.

Rezervacija aranžmana evropski gradovi-autobusom se vrši uplatom avansa od 40% po osobi, a ostatak se uplaćuje najkasnije 20 dana pre polaska na putovanje i početka korišćenja usluga.

Rezervacija aranžmana evropski gradovi-avionom (Istanbul, Barselona, Atina…), se vrši uplatom avansa od 40% po osobi, a ostatak se uplaćuje najkasnije 20 dana pre polaska na putovanje i početka korišćenja usluga.

Prilikom rezervacije egzotičnih putovanja i aranžmana dalekih destinacija (Dubai, Ras Al Kajma, Sejšeli, Tajland, Kuba, Bali, Mauricijus, Maldivi, Jamajka, Vijetnam, Zanzibar…) vrši se uplata avansa od najmanje 60% ukupne cene aranžmana, ostatak se uplaćuje najkasnije 25 dana pre polaska na putovanje i početka korišćenja usluga, izuzev ako u programu putovanja nije navedeno drugačije.

Mogućnost plaćanja platnim karticama MASTER, MAESTRO, VISA i DINA.

U cenu aranžmana je uključen PDV (porez na dodatu vrednost), a ne iskazuje je prema Č lanu 35. Zakona o PDV-u (stav